استاندار خبرداد؛

پیش بینی بیش از 2هزارصندوق رای برای هرمزگان



صبح ساحل، سیاسی _ استاندارهرمزگان اظهارداشت: دوهزارو 626صندوق رای برای حضور پرشور وباشکوه مردم درانتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر وروستا دراین استان پیش بینی شده است.

 

ابراهیم عزیزی افزود:ازاین تعداد صندوق اخذ رای، یکهزارو 331 صندوق برای انتخابات ریاست جمهوری و یکهزارو295 صندوق اخذ رای برای انتخابات شوراهای شهر و روستا تدارک دیده شده است.

 

وی با اشاره به اهمیت این دوره از انتخابات وهمزمانی دو انتخابات در یک روز ادامه داد: این تعداد صندوق رای سیار وثابت برای سهولت و دسترسی راحت مردم درسطح شهرها وروستاهای هرمزگان دایرمی شود. رییس شورای اداری هرمزگان تاکید کرد: هیچ دستگاهی حق ندارد از امکانات دولتی برای تبلیغ فرد یا جناحی استفاده کند.

 

عزیزی از آمادگی استان برای برگزاری انتخابات باشکوه در استان سخن گفت تصریح کرد: کمیته های ستاد انتخابات باید از تمام توان و امکانات خود برای بهبود روند برگزاری انتخابات در استان بهره ببرند و با برنامه عمل کنند. نماینده عالی دولت در هرمزگان ایجاد فضای همدلی و همبستگی را زمینه ساز خلق حماسه و حضور فراگیر در این دوره از انتخابات برشمرد و بر اجرای روند برگزاری مراحل مختلف در استان طبق برنامه زمان بندی ستاد انتخابات کشور تاکید کرد. عزیزی بر ضرورت همکاری تمام دستگاه ها با ستاد انتخابات استان و بهره گیری بیشتر و بهتر از ظرفیت آنها تاکید کرد و از مدیران و مسوولان دستگاه های اجرایی خواست با بسیج تمام امکانات دستگاه مربوطه و تامین خودرو برای شعب اخذ رای در زمان برگزاری انتخابات برای برگزاری مناسب انتخابات تلاش کنند.

 

وی یاد آور شد: حضور در انتخابات وظیفه ملی و اعتقادی برای همه مردم است و باید با دنباله روی از منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی یکبار دیگر حماسه حضور خود را با خلق حماسه سیاسی شرکت در انتخابات 24 خرداد به اوج برسانیم.

 

وی اظهار داشت: مجریان برگزاری انتخابات برای باشکوه برگزار کردن این حماسه بزرگ باید با فراهم ساختن فضای سالم و مناسب برای حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای، زمینه تحقق حماسه سیاسی پیرو منویات مقام معظم رهبری را مهیا سازند. بنا به اظهار استاندار هرمزگان، اجرای قانون، امانت داری، اعتماد سازی و ایجاد امنیت چهار وظیفه و ماموریت اصلی دست اندرکاران انتخابات است که بستر لازم را برای تحقق حماسه سیاسی و مشارکت حداکثری مردم فراهم می کند. وی در همین راستا از مجریان برگزاری انتخابات خواست تا با رعایت اصل بی طرفی تنها به وظیفه برگزاری انتخابات عمل کنند تا کوچکترین اشکال و شائبه ای در روند برگزاری انتخابات برای مردم و بدخواهان انقلاب بوجود نیاید.

 

عالی ترین مقام اجرایی استان با تاکید بر اینکه آموزش اعضای شعب و همچنین آموزش نمایندگانِ فرمانداران و عوامل انتظامی صندوق ها باید با قوت ادامه یابد، افزود: برای رفع مشکلات ارتباطی و مخابراتی نیز باید تدابیر لازم اتخاذ شود ضمن اینکه زیرساخت های مخابراتی در استان فراهم است و مشکل خاصی در این راستا وجود ندارد. استاندار هرمزگان تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه هرمزگان همانند دیگر عرصه ها در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوارهای اسلامی شهرو روستا با مشارکت گسترده و حداکثری یکبار دیگر حماسه حضور خود را در تاریخ انقلاب به ثبت خواهند رساند. عزیزی ادامه داد: رای دهندگان نیز با بصیرت و آگاهی خود و با بررسی شرایط افراد کاندیدا اصلح ترین را برای پذیرش مسوولیت های خطیر و واگذاری امور سرنوشت کشور انتخاب کنند. وی دربخش دیگری از سخنان خود بر لزوم دقت کاندیداهای عضویت در شوراها در زمان تبلیغات تاکید کرد و گفت: مدت زمان کاندیداهای شوراها برای تبلیغ یک هفته است.

 

عزیزی اضافه کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری 20 روز فرصت تبلیغ دارند در حالی که نامزدهای عضویت در شوراها یک هفته زمان برای این کار دارند.

 

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه هنوز تمام مراحل اعتراض های کاندیداهای عضویت در شوراهای اسلامی به پایان نرسیده است، اظهار کرد: اعلام رسمی اسامی نامزدهای انتخابات شوراها 13 خرداد ماه انجام می شود.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها